joi, 21 ianuarie 2010

Elegantly...am scris si despre tine!

...despre "elegantly". De cand am initiat minunatul blog, am fost intrebata, mai des decat de obicei de ce elegantly? Inainte ce-i drept toate statusrile mele incepeau cu elegantly si se continuau de obicei cu rendering insa nimeni nu ma intreba de ce elegantly, curiozitatea generala fiind .. ce randez? Iar la intrebarea asta, raspunsul e de obicei NIMIC!! si asta pentru ca folosesc elegantly rendering chiar si cand activitatea care-mi ocupa timpul la momentul respectiv nu e cea de a randa. Adevarul e ca suna bine asa, mult mai bine decat sa zici ca .. ce stiu eu, cotez o sectiune elegantly sau pun niste filluri elegantly. Oricum, ideea e sa inteleaga lumea ca mesteresti ceva la calculator si ca faci treaba elegantly, adica nu oricum...
La intrebarea "DE CE?" am nascocit acum mai mult timp raspunsurile DELOC , DE TOT si DEGEABA, raspunsuri care veti vedea se potrivesc mai mereu, si sunt amuzante de cele mai multe ori.
Asadar, la intrebarea voastra de ce elegantly?, v-as raspunde cu oricare dintre ele, pentru ca de ce in sensul ca de unde, e prea putin relevant. Incerc totusi sa va dau un raspuns serios la ce inseamna, inteles caruia ii aflu si eu profunzimile pe parcurs. Recent spre exemplu am descoperit ca daca fac vreo prostie, cat de mica, am mustrari de constiinta cand vad ca scrie in dreptul meu elegantly si de fapt nu-i chiar asa si-atunci schimb repede cu ceva banalitate care va zice sec cam cu ce ma ocup, sau cu ce ar trebui sa ma ocup. Cu alte cuvinte, e foarte strans legata de mine starea asta de .. eleganta , poate si pentru ca nu intuit-o eu ci altcineva a vazut-o la mine, si-atunci ma simt un pic cu musca pe caciula cand nu am un comportament de domnisoara. Fantastic cum te poate responsabiliza un compliment!

...despre A. Cum toti eroii si eroinele au un sidekick, asa e A. pentru mine. Nu-i dau numele complet, rugata fiind sa pastrez discretia relatiei speciale ce ne leaga. Sidekick fiind, va dati seama ca e coautor la mare parte din ce cititi voi aici, direct sau indirect. Mai nou am inceput sa imi notez toate dumele pe care le scoatem, ca nu cumva sa uit din ele.Spre exemplu, urmarind un serial din cele la care te uiti cand vrei sa-ti odihnesti mintea dupa o zi de bureau, A. zice :" Vreau sa ma fac detector particular! si-o sa-mi fac slogan Detectez orice!". Gluma, gluma, dar detecteaza de fiecare data cand am musafiri la ore tarzii (nu va ganditi la ce stiu ca va ganditi) si ma banuieste intotdeauna ca fac ceva interesant, ca si cum ar fi ceva in dubios in treaba asta. Imi place ca nu-i niciodata previzibil sidekick-ul meu. Zice la un moment dat: Tu ce-ai face daca ai avea un asistent personal? Ei bine, A. l-ar pune sa-i citeasca legislatia auto cu voce tare. Eu l-as fi trimis la examen in locul meu, l-as pune sa mearga la birou in locul meu, sa faca curatenie si sa scrie pe blog in locul meu, in fine, cam orice mi-ar face viata mai usoara. Apropo, tu ce ai face cititorule de blog, daca ai avea un asistent/o asistenta personal(a)? Ce ti-ar placea sa faca altcineva in locul tau? Si bineinteles, de ce? Inca o chestie care imi place la A., cand ma plictisesc si ma uit avatarele din lista de mess, dupa ce-i vad pe toti cum se straduiesc sa-ti arate ca sunt niste bunaciuni cu care ai vrea neaparat sa comunici la un nivel superior, eventual afisand poze cu altcineva, daca nu au cu ce, in fine, dau spre sfarsit de poza asta...
Pentru necunoscatori nu ar trebui sa ma obosesc sa descriu personajul, dar fie..Roger e un personaj de desen animat din seriile American Dad, produse de Seth MacFarlane, da , acelasi care s-a ocupat si de Family Guy. De fapt cititi si voi aici!

...
despre ce vrei tu, papushe! Dupa o discutie cel putin interesanta cu un coleg de bureau, am aflat cum sa fii, in acceptiunea baietilor, un player. Va zic si voua, ca eu una tare m-am amuzat: "Primul lucru pe care tre'sa il faci e sa nu mai asculti de mama, deci daca mama zice ceva, tu faci pe dos. Apoi, tre' sa fii smecher, sa scoti banii de la ciorap si sa te-mbraci frumos de la reprezentanta, sa fii trendy asa, s-arati ca ai cu ce! Dupa ce te-ai facut om, tre'sa te si arati in societate, adica sa iesi seara in cluburile in voga, unde sa combini si tu ceva! Ca sa iesi in fiecare seara si sa te tina buzunaru', incepi seara cu o tuica dosita de vreun tovaras prin beci, pe cand ajungi la dishcoteca esti numa' bine si iti iei asa de final ceva consumatie branduita, ca sa vada lumea ca nu esti un amarat. Apoi, daca vrei sa te combini, alegi pe una deja cherchelita, ca sa nu te straduiesti prea tare, si daca se si vede pe ea ca vrea si ii cat de cat buna ai facut afacere! Cum procedezi cu fata.. pai te duci la ea, o intrebi ce vrea sa bea si daca zice ca vrea tequila, ii iei o sticla de tequila, daca zice ca vrea vodca, ii iei o sticla de vodca, ca sa se simta si ea importanta si sa vada ca nu te-ncurci cu maruntisuri. Si oricum, daca fata-i ametita nu mai bea ea mult, tot tie iti ramane! Daca vezi ca merge treaba, comanzi un taxi si o duci acasa!"

4 comentarii:

  1. lol, cati anonimi...cine i colegul de birou, nu l recunosc dupa limbaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. cum nu? hai ca-i usor! nu ghicesti? sa-ti dau un indiciu? nu-ti dau, hai hai , macar o incercare! noah, iti zic numai ca nu e cine crezi tu ca e.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ade mica cea mai mica30 ianuarie 2010 la 06:52

    vad ca te descurci cu activitatea asta de blogguiala dar mai vrem si informatii noi scoase din putul intelepciunii tale... asteptam cu sufletul la gura... mai vrem un videoclip ceva sa aduca soarele si pe strada observator ca acu e cam posomorata vremea.. desi viata de minunata..
    multumesc de papa bun!

    RăspundețiȘtergere