miercuri, 13 ianuarie 2010

Este ceea ce este.

Am stat un pic pe ganduri despre cum si despre ce sau cine sa fie prima postare, ca doar .. e prima. Nu am reusit sa ma decid asupra unui singur subiect , asa ca urmez o sugestie inspirata si le incep pe toate cate mi-au trecut prin minte ...azi.
... despre Oskar. Cunoscut in registrele oficiale si ca AB 11 DTD, sau AB 11 ZPD adica ab k zpd pentru apropiati, inca nu e clara situatia. Incerc sa o conving pe mama Danila ca ultima varianta e mai buna, dar ea se impotriveste cu un argument care nu ma lasa chiar rece : " ZPD nu-s litere serioase.. gandeste-te si tu un pic!". Ei bine, m-am gandit si cam are dreptate. De obicei se intampla sa aiba dreptate. Azi i-am zis la telefon "Hai sictir!", intentia fiind de a sublinia plictiseala in care ma aflam..Dupa cateva replici zgomotoase la care ma incapatanam sa sustin ca sictirul si plictisul sunt unul si acelasi lucru, am reusit sa descifrez.. "Du-te cauta in DEX!" Asadar am cautat si pana si DEX-ul e de alta parere :
Hai sictir! = pleacă! marș de aici! șterge-o!/ Hai ~ fugi, șterge-o de aici. A da cu ~ a alunga pe cineva, înjurându-l. / . Asadar, mi-am exprimat vulgar repulsia, sentiment nu neaparat fals, oarescatva repulsie aveam, dar l-am indreptat in necunostinta de cauza in directia gresita. Concluzie: Nu spune "hai sictir!", mai ales cand vorbesti cu doamna mama.
...depre planuri. Pentru 2010 am hotarat sa imi fac un plan. Cu mult entuziasm mi-am pus in cap in prima zi a anului sa fac ceva frumos (nu aveam nici cea mai vaga idee ce anume). Intre timp am aflat ce .
...despre calitatea locuirii sau dupa prea mult timp petrecut in locuinta multifamiliala din Observator 34. Unul dintre motivele pentru care am inceput bine anul e minunatia de mansarda de unde plec dimineata la bureau si la care ma intorc cu drag seara. De aici si eleganta de zi cu zi.
... marturiile unei fete.( amintesc cu autoironie o glumita recenta..)


...despre muzici frumoase

4 comentarii:

  1. hmm..interesant pare Oskar asta..de-abia astept sa-l cunosc

    RăspundețiȘtergere
  2. planuri? ce planuri? nu-i neaparat bine sa faci planuri :D oskar a fost un plan? lucruri bune se pot intampla si daca nu iti faci planuri...o sa veeeeeeeeezi tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eh na... denumirea oficiala... nu trebuie sa fie litere serioase.. trebuie sa fie profunde pt oskar pana la urma, nu? si in plus trebuie sa aiba si el personalitatea lui ... poate fi si independenta de tine... nu?
    minunata mansarda intr'adevar... cam departe de cluj :P dar noah... compenseaza prin alte metode... sa speram ca si oskar se va simti bine in locul lui din preajma mansardei daca reuseste sa obtina unul :P
    oricum lasand astea la o parte e tare melodia :P
    mai scrie si tu cu planu ala ca ne`ai cam lasat in aer.. si incepe sesiunea si e lipsa de surse de lectura..

    RăspundețiȘtergere