luni, 18 ianuarie 2010

Este si ce a fost, dar mai ales elegant!


...despre Oskar, pe care l-am intalnit mai repede decat era prevazut si anume ieri. Dupa ce ne-am cunoscut mai bine pe stradutele orasului natal, azi ne-am aventurat in urbea clujeana. Drum fara incidente semnificative, mai putin unul, datorat faptului ca atat noi cat si o anumita pietoana doream sa trecem in acelasi timp, prin acelasi loc. Situatie deloc neobisnuita daca as fi vazut-o pe respectiva domnisoara. La insistentele copilotului am oprit la timp exclamand : "Uite asa vine moartea!"

Deocamdata Oskar a ales sa ramana acasa, alegere la care zic eu ca a fost constrans de mama Danila, care asteapta sa dovedesc ca sunt o domnisoara responsabila si rabdatoare pana la sfarsitul iernii, in acest sens facand si primul pas, anume uitandu-mi telefonul, actele si portmoneul acasa.


... despre altii mai inspirati
Desi creatia nu e anonima, am fost rugata sa nu dau nume.




Anonim1:
Stand asa pe buda mea

Ma gandeam la dumneata
Si-am decis sa mai raman
O strofa sa-ti mai compun

Anonim2:
Lumea a vorbit mereu

Esti poeta din veceu







...despre muzici frumoase - dezvolt pe tema prestatiilor live de mare valoare artistica si de ce nu.. eleganta!Ma limitez la un numar de 13+1 piese, a caror ordine e absolut intamplatoare (doar ca prima e cea mai frumoasa si ultima ...let's just say that if you thought you wanted to bang, now you'll want to bang bang bang bang.


1..The National-About today




2..Airborne toxic event- Gasoline





3..Amsterdams




4.. White lies-Unfinished business




5..Arcade Fire- Neon Bible




6..Tender Forever- Heartbroken forever




7..Syd Matters - Heartbeat Detector




8..of Montreal-The past is a grotesque animal




9..Thee Headcoats-Comanche




10..Beirut-Sunday Smile




11..Emilie Simon-Opium




12..Bjork-Unravel




13..Andrew Bird- Fake palindromes





+1..Sohodolls - Bang bang bang bang

Completarile de rigoare, cu mentiunea ca ultima e in plus nu neaparat pentru prestatia live desi e si ea de mare valoare artistica, ci mai ales pentru ce anume presteaza.

Interpol-The New




The Smiths-There is a light that never goes out



The Killers- Sweet talk



Wolf parade- This heart's on fire



The Kills- Cheap and cheerful




Vive la noiz- Silver lining



Israel Lights - The Things You Love Will Destroy You



Adam Green - Drowning head first



C.F.T.P.A.-Tonight was a disaster



Guillotines-Differet shade...

5 comentarii:

  1. sa ne anunti si pe noi, MURITORII de rand cand vine oskar in urbea clujeana .. sa evitam sa trecem strada pe cat posibil .. intre timp mananca seminte si stai la caldura ca sa nu tremuri de nerabdare.
    frumoasa lista dar lipsesc cateva piese care imi vin in minte acu si care cred ca le`ai trece daca ai mai scotoci un pic in creierasul tau uituc.
    ... dar... in cele din urma... important e ca noi te iubim si fara acte... te stim dupa papuci :P

    RăspundețiȘtergere
  2. As putea sa deschid lista , daca imi si zici ce-ti trecu prin minte, ca doar stii ca is uituca asa de felul meu.
    S-apoi cu Oskar nu va faceti griji, ca nu circul pe strazi paralele cu Observator, mai ales in zone unde sunt parcate utilaje si trec tineri domni cu masina din sens invers :P.

    RăspundețiȘtergere
  3. supeeeeeeer arcade fire in lift, ma intreb ce revista rupeau, bjork as always, a freak :D supeeerbi si gasoline (de care nu stiam).

    Silviu

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta selectie, ma bucur ca ai strecurat si niste trupe autohtone printre atatea nume grele.
    Sa-ti traiasca Oskar si sa ne auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere